Sunday, June 12, 2011

urghh .



hye , new post , new entry . hari nie post 2 entry mcm good-good jah kan . okay kali nie say nak ceritakan yang saya rindu room 118 .saya rindu kami betujuh . saya , mimi , aimi , zue , wani , edora dan ain , mesti korang nak kenal diorang kan kan ? sekejap .


ini nama nya AIMI SYAIRA dan saya




ini NUR HAZWANI NABILA dan saya





wani nie jenis suka buad hal sendiri . hidup dea dengan handphine ja 24 jam , dea paling rajin kemas bilik yg bersepah tu , nak dikatakan dea dah boleh kawen laa , wani seorang yang kuat gelak and kuat merajuk , kalau dea deam tu tandanya dea merajuk / bebai . wani jugak kalau oncall dengan si wan dea mesty x ingat dea ada kat dunia nie lagi atau tak . lagi satu wani jugak kuat nangis ouuuhh . apapa pun akak sayang awak shishukk !


ini NOR ELLINA EDORA dan saya




neh lagi satu kesayangan aku . nama dea EDORA /YANA , so korang boleh panggil dea apeape je yg korang suka , dea adalah penceria bilik 118 . dea juga adalah burng hantu dalam bilik tu , dea akan tydo dalam pukul 7 pagi bila orang nak pergi kelas . tapi sayang , dea x lama bersama kami . skang dea sambung study kat selayang . hope hang berjaya sayang .


ini pulak ZULAIKHA dan saya . * dea yg tudung berwarna merah tu




okay nama paggilan dea zue or paling senang ktorang pggil dea ganja .sebab ape ktorang panggil dea ganja sebab satu hari nie , dea baru dapat kawan dari fb dea . then oncall malam tu . pastu dia ketwa2 . then mamat tue tanya lah dea , " awak amek ganja ke ?" ahahhaahahaha :D pastu melekat lah nama GANJA tu dekat dea .


nie FATIN SYAMIMI ngan saya








nie pulak adalah AIN QASDINA



*saya amik gamba nie sebab saya yg snap pic nie ,


okay ini adalah aen , sape dea ? dea adalah kawan saya . walaopon dea bukan ahli 118 . tapi dea selalu tydo at sana . dea nie bagaikan kakak kat saya . sebab dea suka marah , and perihatin kat saya , dea selalu bagi nasihat kat saya juga . ain juga kadang kdang kuat merajok . so , hati hati eayh kalau nak berbicara ngan dea .





INI PHOTO PHOTO KENANGAN KAMI :)


















my heartbeat :)



































































ini sahaja buad kali ini , maaf buad nama yang saya tak ceritakan pasal korang , sebab entry sebelom nie saya ada cerita kan pasal korang . untuk manusia manusia yang dalam entry nie saya sayang kan awak semua , harap ukhuwah kita akan kekal selamanya , AMIN !


BYE , 

No comments:

Post a Comment