Friday, June 10, 2011

cukup .

hey ,  new entry . 
post kali nie di buat dgn hati tidak senang . saya guna lappy aimi . sebab dea x nak guna nak tydo katanya .DONE !  baru saya tahu semua lelaki adalah sama. sukar nak percaya ,but itulh mereka * maaf kepada lelaki yang membaca blog neh . dalam minggu nie saya bengang dengan 5 categorize of boys . nak tahu macam mana . meh sini meh ! 

♥ category pertama : saya baru nak kenal dia nak kawan ngan dea .tapi dea plak fikir yang saya nak gunakan dea .okay fine , awak boleh nak fikir apaapa pon pasal saya . so , ktorang pon putus kawan . kalau tak bleh buad sesuatu jangan paksa diri . lepas tu lepas kan dekat saya . fikiran cetek . mungkin bijak tapi tak guna habis otak tu untuk berfikir benda yang bermanfaat .habis ! 

♥ category kedua : lelaki yang sayang akan seseorang perempuan . dea nak kan perempuan tersebut , tetapi hati dan perasaan perempuan itu tidak boleh dipaksa untuk menerima si lelaki ini . si perempuan hanya boleh menerima si lelaki hanya sekadar teman dan tidak boleh lebih dari tu . si lelaki sanggup buad apae saje . tapi si perempuan still x boleh menerima nya . lelaki itu baik , penyabar , tapi maaf dea bukan untuk awak . cari lah perempuan lain untuk diri awak ! 

♥ category ketiga : lelaki yang jenis melepaskan sesuatu tanpa memikirkan orang lain . yes , saya mungkin satu kepala ngan awak . saya mungkin suka berjenaka dengan awak . but maaf , kadang - kadang saya tidak suka dengan cara awak . gurau je kot . kenapa nak kena sentap  ? mungkin salah saya buat status macam tu buat awak terasa , tapi saya tak kaitkan awak dengan SHE  . saya kawan baik dea , saya tahu hati dan perasaan dea . awak tahu tak dea sayang awak macam nak gila . kalau awak tak bersedia nak menjalankan sukaduka bersama dea . kenapa awak minta dea untuk jadi milik awak suatu ketika dulu . maaf lah andai apa yang saya cakap mngecilkan hati awak . saya sedih tengok keadaan dea .btw saya mungkin marah dengan awak sekarang . sebab ? kata -kata awak . 

♥ category keempat : menyampah ? yes itu untuk awak ! awak ada life kan sekarang . cuba jadi dewasa . ingat budak2 yang nak kena ajar ka ? awak da besar kan . boleh kot control diri awak . yang lain awak pandai kan tak payah orang ajar . xtak kan pasal perempuan awak berubah . buang je lah diri awak tu kedalam sungai . lepas tu lemaskan samapi mati , kan awak cakap awak x boleh nak hidup kalau tak ade dia . senang . saya terkir jugak , kenapa awak hantar mesej thanks . saya ade bagi awak sesuatu ke ? ahahahahahaha :D .
saya bukan lah pendengar setia awak lagi . tapi saya pendengar setia orang lain . dia dah cukup derita hidup dengan awak dari mula - mula kenal awak lagi . saya heran lah kenapa awak suka dengan life awak macam tu hah ? orang lain benci tahu . awak nak berubah ? yes saya nampak . sangat berubah . good good jah !


♥ category kelima : awak perfect ! baik , layan karenah saya  , awak always text saya walaopon hp x boleh baca msg . maafkan saya tak semua lelaki macam awak sebab tu saya bengang awak . saya tahu awak tak suka saya ckp macam nie saya tahu awak juga tak suka saya cakap kasar .peribadi wanita saya ada lagi . tapi pada certain masa saya perlu awak . enough saya bersabar , awak lah yang menguatkan saya . sayang saya tak hilang tahu pada awak . awak teman yang terbaik .



moral of the story : ini belog saya . suka hati saya nak cakap apapa pon . yes saya buad nie untuk kaum adam yang saya kenal . kenapa ? ada masalah . jumpa saya , tapi jangan terasa kalau saya cakap saya tulis tu bukan untuk awak . jang perasan , saya ada banyak lagi benda nak di cakap kan selain awak . haha :D .




awak.awak . maaf yah for this entry .



bye , 
SNUGGLEPUFF




No comments:

Post a Comment