Saturday, June 18, 2011

ngee ^^.

hye , new post again .
sory lame gler dlyla x post new entry sebab wifi kat umah dalam proses pembaik pulih . okay tak ayat tu . 
hehe . btw saya nie baru je balik dari janda baik . ada kem MBM  siri yang terakhir or ke-3 . so far kem tu best , have fun , release tension . tapi ntah la balik dari kem tu still dlyla tension lagi . maybe sebab dlyla tak cukup lepaskan nya lagi .

alhamdulillah , tahap keegoan dlyla sekarang dah semakin down , sekurang-sekurang nya saya mintak maaf kat awak kan ? awak nak maafkan saya atau tidak itu bukan masalah saya . itu antara awak dengan ALLAH . kan saya cakap saya tak matang ? betol kan ?

to our friend sorry kalau perangai saya ini tak disenangi . so kalau  tak nak kawan saya awak boleh la remove saya dari friend list awak okay ? adek adek . im not ur perfect sister , setakat boleh bagi nasihat sikit sikit okay la . sebab diri saya pon tak betol .

next week maybe saya akan ke kebun binatang ! yeayyy !! mya thanks . make me happy .


okay tu je kot untuk entry kali ini 



. bye .

2 comments:

  1. Hukum karma itu ada dan haruslah percaya. Jika kita buat kat orang, nanti pembalasan yang sama akan dapat jugak. So be ur self.

    ReplyDelete
  2. thanks abang for ur advice .

    ReplyDelete