Monday, June 13, 2011

SERIUS !!

WELL HELLO !


HYEP . lame kan x jumpe ? bkn jmpe jap2 ! lame kan x baca entry blog saya . bkn ape hari tu ingt nak post kat umah tgok2 . tgok line internet terputus . dengar khabar ada org curi cabel . siapakah orang itu ? itu lah yang sedang saya dan rakan2 siasat * ayat nak mcm detective conan jer .okay ,so tu lah sebab saya or dgn nama nya dlyla x post new entry .


okay post kali ttg my best friend . sapa tahu ? sapa kenal ? humm . kalau gtaw nama mesti korang kenal . MYA CARNELLA   N  kalau korang click kat tepi nie ade lah fb dea , . nak tahu dea neh sapa n mcm mne ? teruskan membaca okay !


first thing , her BACKGROUND  . nama penuh dea NUR AMIRA BT MOHD REDZA . lahir di pulau pinang pada tggal 6 januari 1991 . anak sulong dari 3 adek beradek , dan dea adalah satu - satu nya perempuan  . mendapat pendidikan awal kanak - kanak di tasak anakku sayang *same as me , tpi x penah jumpe . bersekolah rendah di sek. ren . sungai nibong * same as me jugak tpi x penah juga jumpa , sbb kelas lain .


second thing PERANGAI  dea . dea nie jenis manja, childish , degil , kuat makan macam jin . dea jugak suka benda2 yang merepek - merepek , dea suka dengaq lagu jiwang2 . sampai naik pening dlyla dengaq . dea kuat merajok , tapi kalao org merajok bkn dea nk pujok dea buad bodo . 


third thing , yang saya SUKA dengan dea , dea takecare saya mcm anak dea . dea suka marah saya bila sayabuat bnda x betol . dea hapy kan saya bila saat dea kebosanan . saya suka bila awak melatah , bila awak menggedik , bila awak melawan cakap saya , bila awak cuba nak pegang my ********** . saya suka bila awak kacau saya nak tydo . semua saya suka pasal awak mya . 


tapi awak percaya ka persahabatan kita akan kekal lama ? saya rasa mungkin ya mungkin tidak . bergantung kepada ajal maut kan ?mya , kawan dgn hang adalah perkara paling terhebat dalam hidup aku . aku dapat kenal orang , aku dapat bergosip , aku dapat macam - macam pengalaman . 


andai aku ada buat salah kat hang maaf kan aku yek ? IM SORRY  

BYE . 


No comments:

Post a Comment