Tuesday, June 14, 2011

RISAU -.-

HYE . 
new post . again , and again . nak mengamuk dulu boleh ? japgi baru cerita bnda yg best . saya rasa cukup tak tenang dengan persekitaran saya . mungkin saya ada buat salah . tapi itu personal kan , bioleh bawak bincang tapi profesional hal kerja . okay , yang penting saya buat kerja yang awak bagi . tapi kadang- kadang saya fikir jugak sampai bila saya nak jaga hati dan perasaan orang kalau saya selalu disakiti . cukup lah saya bersabar . mmaflah , kalau ada yg trersa entry ini tapi blog nie untuk luhan hati dlyla bkn untuk orang baca dan untuk terasa hati . dlyla tak mintak pon korang baca pastu nak gaduh- gaduh . lagi sekali dlyla cakap INI BELOG AKU !! acctually , dlyla x suka ouh macam nie . tapi dlyla kesian kat friends dlyla tu , dalam diam dia makan hati . ye la awak , kalau saya ditempat awak saya akan menangis kot .


okay habis cerita duka , sekarang cerita suka pulak . HAPPY BIRTHDAY TO AIDA LAA && AMIRUL IZZAT . hope korang panjang umur dan dimurahkan rezeki & panjang umur .


okay good news IM REALLY IN LOVE !!! . dengan sapa ? bhahahhaha ,ade lah dea dekat sangat dengan saya * CLUE . lepas tue , saya x boleh tgok muke dea ouh rase nak gigit je . nak tahu teka lah sendri . okay okay .dah nak habes nie . tapi sebelom tue dlyla nak korang doakan dlyla berjaya tahu dalam final nnti , babai !!




byeee ,,

No comments:

Post a Comment