Saturday, June 11, 2011

new things

well . hello . 
hye , new entry . 
semalam kan dah post ? wow! harihari post blog mcm best kan ? btw last blog menjadi contrevesi sebab ramai yang terasa . adoiyai , wat hal . da besar-besar pon nak buad perangai macam tu . be a matured la guys . ahahahahah :D . sudah lah . malasm dah nak ungkit pasal dorangss tu . 


btw , miggu nie dicategori minggu paling bosan dan sepi . nasib baik ada mya carnella . dea lah yang menjadi peneman . huh . thanx car / kalau tade awak entah lah ape saya nak buad . 


becerita tentang kawan kawan . saya cari gadoh ngan awak ke . maaf lah saya bukan ada niat pon . saya cuma terluka sebab apa yang awak cakap itu saja . selebih nya saya x tersimpan langsung perasaan untuk membenci awak . maafkan saya . 



Perasaan takut untuk melakukan kesilapan menghalang seseorang daripada mengesani potensi diri atau merasakan kehebatan dalam diri sendiri.

No comments:

Post a Comment