Tuesday, May 24, 2011

post lagi

hye , new entry . lame x post blog . bukan ape FIRST , sbb wifi at new house tu bru pasang . then , bzy for midterm . so ,  tgn nie walaopon bzy for fb but malas gila nk type-ing for blog . so tu lah cter nye why saya x update entry for my bloggie .

okay for your information , dlyla skang jarang glerr balik peneng . dulu dua minggu skali mesti balik skang . cuti mid-term and final baru balik . miss my mum and dad . abahabah , sorry banyak mintak duet selama ini ilah dok sini . so sorry ~ but , kalau abah tak bagi kat ilah duit . sapa lagi ilah nk mintak duit kan kan ??

to my bff MYA CARNELLA *add as friend . saya rindu awak . dah biase ouh jumpa awak harihari . so , kalau tak jumpe rase rindu sangat . saya heppy bile dengan awak dan sahabat awak DEENDDAREND  tue . korang sangt kelakar . bile kluaa ngan korang hilang masalah ouh . thanks mya , ada nya awak dalam hidup saya saya hargai .

nk karang ape lagi ? tak de bnde nk ceritera laa . see yu next entry yah ! 

bye, 
SNUGGLEPUFF

No comments:

Post a Comment