Monday, May 30, 2011

kesah

hye , pembaca ! gud morning . wow , pertama kali dlyla post blog pagi . hari ini dlyla bgun awal uh pkol 8 . sebab nak siap kan assignment and ada presentation . siap cepat2 sampai x breakfast and pergi college . sampai-sampai college , rindunyaaa ! dengan suasana college and kawan-kawan . rasa segan plak bile pergi college * gedik 2 saat .  pastu da naik ke kelas , dorang cakap plak xde klas . ciss ! kecewa * sentap 2 saat pastu okay balik . dah tu ape lagi dalam hati tgh fikir nak balik ke mcm tape . tengok2 jumpe hanan and ina . ape lagi memujuk lah dorg utk anta pulang . keputusan nya ? BERJAYA !! so , otw balik tu text eki , ckp ade urgent * dalam hati ketawa kecil2 . eki pon call balik . pastu dah sampai lepak2 , makan breakfast sume . and now ade kat umah online . 


Sumpah short-sem malas gila ouh , klas tiap2 hari . tpi best sbb cepat exam and habis exam . hehe 
:D . pastu kelas ngan shishuk pon dah x sama :( . sape eak shishuk ? dea kelas BOMB  ngan saya ,
nme dea  xtahu . dea selalu ngan kawan dea . saba rasa nye nak tggu pkol 3.30 . walaopon kelas tu agak bosan and ngantok tapi tape , x kesah asalkan ada jejaka kacak macam dea  .okay , dah habis cita pasal dea . 


boleh tak saya nak cakap saya fall in love ?  ngee ^^,
feel My Love

yes , saya dah jatuh cina dgn awak . cara pandangan awak , cara awak yg sempoi tu  , style awak . renungan awak yg memukau . tpi awak bkn milik saya . awak milik dea ., 



okay u je kot entry dlyla kali ini , bye


No comments:

Post a Comment