Thursday, July 21, 2011

mood

hye . all reader im sorry lame sangat tak post . bukan sebab apa , kalau dekat kl im really busy spent masa dengan all members . i am soryy if ade yang terasa if dlyla tak lepak ngan korang . dlyla kena juga bahagi masa dengan semua kengkawan , korang kena faham okayy . dlyla happy sangat minggu nie sebab i got blackberry . yeahh , semua dah guna . i lambat kan ? bhahahaha  . ye la dorang beli BB * shortfom for blackberry by PTPTN  . but me ?? im using my own money , pleasee tepuk sikit . bangga kot dapat guna duit sendiri bcoz saya seorang yang boros . hehe . minggu nie im happy sanggat sebab hari hari lepak ngan mya and tqa , macam dulu . everyday jumpe tqa ! thats was awosome . hehe . rasa macam dulu dulu balik zaman junior at IIC  .


saya tak suka lah orang MENGANJING ! yes , sebab kalau menaganjing sikit sikit tape . nie acam lebih lebih plak . kang kalau aku bengang cakap lah macam macam . btw jangan risau for this time i will okay .saya cuma nak luah kan apa yang saya rasa


saya sayangkan family GPMS that true , maaf lah andai lama tidak bersua , bukan apa masa yang ada 24 jam kalau dipanjangkan lagi mungkin ada untuk family . bukan lupa atau lalai  tapi family tetap di hati saya sentiasa

No comments:

Post a Comment