Monday, April 11, 2011

sakit kepala .





hye .
new post , new entry , new story .



  • now ade at penang . cuti sem . first at all thnx to amirul izzat bin kamarudin . bcoz antar saya ke LCCT bersama AIMISYAIRAGULABI
  • then thnx to AIMISYAIRA sbb sdi booking ticket balik KL bersama saya nnty * 22 april 2011


  • okayy sampai2 penang je di jemput oleh ketua bandar my DADDY . then balik umah salin n kemas baju terus gi HOSPITAL tgok my MUMMY ,

  • then , abah ckp I kena jge mummy ! *DAMN . bkn x ske but tekejut . bru sampai kot agak2 lah abahh !! but im still kena nk buat cmne dah xde org nk jge mummy , . KAKPOJAH ??? shuckksss alasan dea bnyak MUHAMAD lah nk kna jaga . then buzy tu bzy neh . YATI ??? x reti balik ka oiiii ??? MATNIP ?? xde function nya jimbet , 


  • okayy , dgn hati tulus ikhlas lagi berbudi bahasa . saya pon mengambil pengajaran dan tggung jawab yang agak berbiasiswa ??? *ayat cam parpu . saya jaga mak saya till 6p.m to 2 pm , 20 hours rite ??? luar biasa !!!!

  • btw dlm first day at HBPP (hospital besar pulau pinang ) .saya agak lemau sbb wk lappy tp xde WIFI . hospital eayyhh ? xde WIFI . cett . abah ckp kalaw ada WIFI , baik lepa x yah jge parents datang online ja , * humm macam betoi ja ,then ptg tu ,.. saya trun bawah nak beli air ngan MATNIP , dalam 5 p.m . wow ! tawu ape saya nmpak satu kg si kacak kluarr . SHITT !!! saya x sangka . ade banyak BIDADARA kt sini . pkir2 balik , kalaw x balik umah terus pon x pe . hehehheheheh.

  • then now ari ke5 saya lepak HBPP . mcm2 saya dapat pengajaran n pengalaman . SWEAR ! tabik gler kat nurse2 , dorg banyak keje n banyak saba ouuhhh . NURSE , saya bangga dengan anda . hehehehehehe . tambah MAK NYAH CHULLEN tu . dah la bising pasu suka buat hal . bila org bangun dea tydo bila org tydo dea bgun , nasib baik dea da balik smalam .klaw x , xtydo la lagi saya . bayangkan katil single saya n my mummy share 2 org MUAT siottt !!! , haahahahahahahah

  • okayy that all . klaw nak dgar full story dtg menemuramah saya !!!! see u next time .









bye ,
SNUGGLEPUFF .


No comments:

Post a Comment