Wednesday, October 13, 2010

kehidupan .

live must go on . mmg kte x sgke org yg kte harap x akan baik ng kte tetibe be  my bestestbestfren back , oh MYA  i miss you m. ble pertama kali awak ngn saya berbaik , jatuh tangisan air mata saya , saya x tahu nk ungkap mcm mana saya syg kan awak .thnx sbb dpt terima saya balik . saya x sgka . saya harap kte dapat kekal kan hbgn persahabtan kte sampai akhir hayat saya . saya rindu awak lah GILE  ,




to the GILE SEWEL  ; aku x sgke eayh ko cmtu selama nie kwan aku cter yg baikbaik je psal kao . rupe nya kau kalah IBLIS , perangai cm SETAN tu pon ade org nk kwan ngan kao , hah ! patot lah aku tgok kao bahgie je ngn kwan kao tuh , GTH lah kao . heeeeeeeeeeeeee :)

to my lovelylovely bilik 118 . soory skang nie saya terpaksa fiftyfifty ngan korang , heeeeeeeeeeeeee :) . bkan sngaja okay , soorrryy !!! saya sayang korang , kte ttp akn jadi blik terindah mcm dulu . heeeeeeeeeee ,

No comments:

Post a Comment